MY BUFDAY PRESENT AHAKS

TahuN Ni GeNap UsiA ku 27thn huhu..dah makin tua dah....masa ni aku sudah pon ado 2orang anak yg masih kecik2 utk d jaga..tanggal 21 SepTeMbeR 2008...my bufday..aku masih duk berpantang so,aku xbleh ler nk sambut beria sgt sb aku pate make lg..aku duk d klate lg maso nih..my hubby duk di bera..ms ni my hubby balik cuti ari mggu semata-mata nk bg present dekat wife dia ahaks...aku tersenyum riang bile aku tengok my hubby bw present,bukan main lg bsr hadiahnye hehe ape kebenda ong tua nih(ngomel aku dlm hati)?hehe pe lagi sebelum dia balik bera aku bukak present tuh...depan dia jgk..ye la senang aku nk kutuk haha aku pom bukak la...haaaa..jeng jeng seprise..tup tup..haaa sebuah LAPTOP + modem broadband...aku tersengih..bilo pulok dia beli..marin xdok lagi hehehe cepat2 dia ambik tengok haha hampeh btul!dia kata tggu ler abg tengok isi dalam dia nati abg xde sape yg nk godek2 hehe aku pon bukan reti sgt psl laptop nih hehe aku tersengih panjang..dia kata" kalu ade tenet hilang sket boring ayang dumoh nih"eeee...mmuahs..d bwh inilah present yg hubbyku bagi utk bufdayku thn nih..thanks abg...



~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

3 comments:

Mama Danish said...

besnye dpt adiah laptop..hehe mujurlah husbandnye memehami yg wifenye pnye hobi meme suke bertenet...

eriey said...

hehe selama ni duk brebut main tenet nge dia sokmo tu ya dia bg tuh...ahaks

Anonymous said...

Lepas ni buleh la update blog tetiap hari tu.Seney doh tu :)

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers