kena curiikk!!

Kenapa jadi begini..???entri ini ku nk share bgmn perasaan korang bila brg korang kena curikk??mesti ngamukk kan...issskkk..ni al kisah pd thn lps...masa school holiday...bln 11&12..eriey n family blk kg ler dh cuti panjang kan...biase mmg mcm iteww..tetapi dlm kuartes ni kena berhati2 sket..kalo tetiap kali blk mmg x bleh tggal brg2 ber hargo..takut nati ade org

pecah rumah kan naye...ok..eriy mmg tk tggal laa..konpem!tp eriey tak terlintas kat motor eriey yg duk lam garaj tuhh..maklumlaa jarang2 skali naik..ermm pkir2 x bleh curi motor ni sb dh mangga besar gedabak!ho ho...tp masa cuti tu gempar satu kuartes,ade org curi brg2 dalam motor..mcm2 d ambik nyer..tu laa x bleh ambik motor sb kunci,d ambiknyer brg2 dlm motor itewww...jahatkan..rama yg kene termasuklaa eriey!



p/s: naseb baik ambik lampu blkg jer..kalu ambik motor tuu skali..kan melayang dah motor akuu...huhuhu
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

2 comments:

MaDihays{Ida} said...

hak eleh, lampu pun nak rembat ker..
ape pnye pencurik la, berape sen jer kat kedai tu..

eriey said...

madihays(ida)..tu laa pasal brape hinggit jo lampu tu,x berbaloi buat dosa ngehngeh wayar myk lam motor tu pon d rembat nyer!!issskk dasat!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers