bandar Melaka

Dataran Pahlawan..destinasi slps ke A famosa tadii..bbdk seme bebas ke mana tp kumpul balik dpn bgnn A Famosa tadi..aku???terusss ilang ke dataran pahlawan sana..jln2..hehehe bestnyerrr..soping moping laa niii....

...tgk ade kete BMW..ade cabutan premium BSN kul3.oopm..adehh..aku kena promote dh...aisehh..x termkn dek pujukan iteww,,,last2 aku soh amik gmbar nge tukang promote itewww ahakss...yeaaa....!!aku blahhh...heheheheh


si haziq tgk menan nih mula merengek nk naikk..siap menggeleparr lg..adohaii..ankku nih..nurun sapo ni???!ahaks..naik laa haziqq..rm2 ajo..tertonggeng2 2...jatuh bontok menan tuh hahahha



lps jerr ke datarn pahlawan..kami ke mahkota parade...tmpt lbh kurang ec mall kotan tuh..byk btol brg berkenen tp sabar2...jimat2..ho ho..nk g Sabah plop nih hahahahah sempt jgk bli slipar pat sembonia tuh sb slipar aku dh tercabut dahh..huhuhu kuat sgt berjln!heehe
p/s...rehat2 japp..mandi2 anak...smaye....next N3...ke Ayer Keroh
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers