cuti sekolah bulan 8

lama dah aku tak post dalam laman web aku nii..bukan ape aku takdan nak mengadap komp ni..letih la..sejak balik kampung cuti sekolah ari tu, ni baru aku ade masa nak ngadap komp ni..maklumlah dah jadi surirumah banyak keje ler sket..(walaupun aku malas hehe)..bulan 8 ari tu cuti skolah seminggu so aku ambik peluang utk balik ke kampung..ni panjang sket cuti bleh la aku bersama family dan mertua.. cuti ni aku banyak dpt undangan kahwin..bermula ari sabtu hingga rabu tiap2 ari kena gi 'make gulai'..kenye..xpayah aku masok doh hehe..biasenye aku balik gilir2 la..sekejap umah abang kejap umah aku..ari tu.. 4 hari umah aku dan 4 hari umah abang..sib baik abang aku xkisah..ikut nak duk mano pun janji bahagia hehehe haziq xyah nak citer ler semua orang dia nak..asal bleh wat jalan dia..suka haziq dpt baliik kampung..ramai orang..gigi pun dah tumbuh dah haziq..cuma dia lambat sket nak jln..baru duk angkat punggung nak merangkak..hehe ni mesti ikut papa n ummi dia yang dulu pun lambat gak..hehe gambar di bawah ni mase g jalan2 nga family..d taman tengku anis..dekat nga Thailand dah..sonok makan angin..kalu nak tengok banyak lagi gambar sila ke flickr aku

~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers