Masak NaSi Kerabu..

Nasi kerabu adalah makanan kegemaranku sejak kecil lagi..tiap2 pagi aku selalu bersarapan nasi kerabu kalu aku berada di kampung ler..tapi dekat Bera ni susahla aku nak jumpa nasi kerabu yang sedap..tidak memenuhi seleraku..masa aku pregnen dulu pum aku pernah mengidam nak makan nasi kerabu yang mak sedara aku buat..cepat2 aku pergi umah dia nak makan..mak sedara aku ni jual nasi kerabu waktu pagi jer jadi aku tempah awal2 sebab terasa sgt nak makan hehe terliur!!nasib baik ade,biase nasi kerabu yang habis dulu mungkin rezki anak kot..hehe ni nak cerita,hari ni first time aku buat nasi kerabu hasil tangan ku sendiri untuk suami tersayang..mana tahu kot sedap yang aku buat lagi(perasan la tuu) hehe suami ku pulang dari meeting tengahari tadi aku hidangkan nasi kerabu sebagai lunch kami untuk hari ni...suami ku kata `sedap nasi kerabu ayang buat,resepi dari mana ni..?`hehe aku gelak...buat sendiri punye ler..saje jer nak test masak nasi kerabu..maklumlah sebelum ni tak pernah buat pum..mana tahu bleh bukak kedai kat sini hehe berangan ler tuh..pepun aku rasa kenyang hari ni..Alhamdulillah..inilah ulam nasi kerabu yang aku buat tadi..nasinyer sudah habis!;)

~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers