Selamat Tahun Baru 2008

Dah lama dah tak create blog ni..3bulan jugak streamyx problem kat umah aku..last2 bleh gak connect..sib baik my hubby ade..hehe sempena tahun baru ni,takde ape yang nak d kongsi cuma aku rase kejap saje masa berlalu..mase aku sekolah dulu2 ade la jugak azam tahun baru tapi sejak bekerja ni aku tidak tetapkan apa azam aku tahun ini..mungkin aku fikir banyak perkara yang perlu aku baiki ke arah yang lebih baik..itu saje..mudah-mudahan perkara yang berlalu d jadikan pengajaran untuk hari esok..











ini antara gambar2 Haziq yang di ambik masa kecik2 dulu aku letakkan dlm satu album sebagai kenangan masa akan datang... hehe
sudah besar rupanya Haziq yer..15hb ni cukup la 1thn Haziq..gigi pun dah 8putun tp jln x bleh lagi..renge mulut jer Haziq ni..ikut ummi dia!!suka ade anak ni..baiklah aku rase itu saje yang aku nak kongsi kali ini..sape nak anta mesej blehla anta dekat column tepi tu..taip jer ape yang nak d tulis..pasti aku bagi respon nyer!orait..
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers