balut hadiah...!!

Salam semua...hari ni cam xde mood jer..nape yer..??che abe xdop kot..muahuahua..xde mende yg d buat ari ni cuma duk balut adiah tuk esok..esok ade seberet teacher`s day kat skool...ade pertukaran hadiah sesama guru...(itulaa skool aku..cikgu SS..syok sendiri..hhaha)..abess..sape lg nk bg adiah??students??sket jer students bagi...tu pon kalo ade..hikhik mcm aku nih x gemer pon..kalo ade pon form1 jer kot..heheheh


Taraa..ini hadiah aku..pertukaran esok...syarat rege musti rm25..lebey tu halal la yek..agak2 brape hingget hadiah aku nih???2 lagi dpt..bertuah sesape yg dpt hadiah aku nii...muahuahua rege lebey laa 25hingget tuh...


ni adiah students..aikk???cekgu bagi kaa??bkn students bg cekgu..?ho ho ini citer lain yer..ekceli aku dh jnji nge students f2..klas aku laa..aku ajar seni lam klas nih..mgu lps soh buat kad...sesape yg buat kad ucapan Hari Guru yg PALING kreatif cekgu bagi adiah!!!pe lagi.....senyap satu kelas..asalnyer..kelas nih xbleh kontrol...!tetiba sengap!hahahah lawak sgguh...ramai yg bagi kad tuh..sebelum nih sorang pon taknak buat pape..huhuhu kalo buat pon sempoi jerkk..nk bg mark pon susah!!hohoho SYABAS..ramai pemenang rupenyer...5org!!

p/s..:tanduk students ni mcm2 dih...

~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

6 comments:

mommy otai said...

eriy..tetibo terigt kat balut adioh mu beli ko aku..sguh bermkna..smpai skrg aku igt..sbb mu tlg aku belikan wrap paper tuk adioh ayu..hehee..
kalo tkdok mu..meme ed belebe smpai kelik paka laa...aku ute nge mu tu eriy..

dayana said...

ni mcm aku main tukar adiah jaman sc mache dulu la...geng kelab kembara ..tu pun kalu mu join la eriey..tp kitowang pggl 'monitoku'..

e.l.i.z.@ said...

bestnyo dpt adioh,..nok jd anok murid cikgu eriey gok la ;)

eriey said...

farah..tu laa kuat sgt berblog..adioh bespren pon tk dan bukus!muahuahua nway pembalut tuh kire sedekah noo..heh heh

eriey said...

dayana...yo ko?x ingt pon aku..hehe skoloh mun xde seberet ko?aku buat tkr2 adioh sb nok suko2..hrp bdk2 xdapatla merasa adioh ngeh ngeh

eriey said...

E.L.I.Z.A..heh heh meh laa jd ank murid eriey..eriey bg adioh besau lg ekk..spesel.hiksss

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers