dah siap dahhh!!!

Masihkah kau ingat pada diriku kwn2???heh heh kamu ingat tak yg aku blajar menjahit kwn2..masih ingat kahhh???waaaa x ingat???huhu kalu x ingat sila lupakan ingatan yer...ngeh ngeh..alaa kalo ingt2 lupa tu kira lupaa laa kan..issskk sja jer..nk ingat?? anda boleh laa tengok di SINI...aku sebenarnyer terpaksa menjahit baju iteww sb tailor seme x nak terima last2 minute bju aku tuh..uwaaa..xper..xper..aku jahit sendiri...akhirnyer...jadi jgk bju aku!!!Baju kebaya...comey n sdap pkai..hikhik angkat bakul sendri nih...hahahhah ade tempahan?????hak hak hak

haaaaaa..dh jadi baju kain aku..ekceli ini baju yg wajib ku pakai esok...bju Hari Guru....yg kosong2 tuh aku nk jahit manik tp xsempat daaa...next time kay!tggu lps ari guru nk smbung blajar jahit manik pulak..wahhh!minat tuh...kikiki

p/s..psssttt che abe xde nih..huhu duk sorang2 la nih...sape nk teman????heheh
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

10 comments:

dayana said...

aku interested nk jahit baju sdiri tp x dan nk blaja ...pebret tkg jhit lak kena kencing manis hu3...tgn mengeletar sbb tlalu lama beliau dok jhit bju org...tempah ngan mu la eriey he3...

eriey said...

dayana..jht laa kalo free nati..mun xdop ank lg senang!kena minat n terpaksa baru jadikk..heh heh nk tempah ekk..boley..tgu aku jht manik dlu..wakakakka 8-}

ct as said...

terer la eriey...leh jahit baju kebaya tu..
biasa org blajar jahit baju kurung dulu..bravo..

Anonymous said...

tahniah..serba bole..pakai dah ke?

eriey said...

ct as..ho ho x terer enh..lamo jgk la nk bleh siap tu kakk..seminggu!!heh heh tu laa,ore blajar wat bju kurung..kito wat kebaya truss..adehh..merangkak truss la kakk.......hahah

eriey said...

anonymous...tocey2..x pakai lg..esok nk stat pkai tp try byk kali dh depe cermin!!!hah hah

Mama Danish said...

waahhhh dh siap bj eriy..cayala...teror argh saing aku..pahni bo la amik tempahan..aku nk choppp dulu tau,nk jd customer tetap mu eriy..

eriey said...

lily..mgu lps lg siap nyer..hahah x teror pon.. kalu tgk dkt mmg byk cacat laa..psssssstt..nati aku bukok kdai jahit bju aku offer amik tempahan ok..so,tgu aku cri tukang jahit dllu deh..aku jong tgk hahahhahaha

Mama Danish said...

eriy..mengong lerr...mati2 ku ingat mung wok nk jahitnyoo...hoo kalu gtu nk jd tok mando la..wok jong tgk jah..wakakakaaaa

eriey said...

lily..hoo molek jgk..kito pakat jadi tok mando deh.. bru best..heh heh..mano ade lily..aku try jahit bju sendiri laa..mun try la blajar getek..tp keno minat arr..hikhik

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers