ee.......geram tul!!!

arini aku ada kelas, kena mengajar bdk2 kelas tusyen felda, punya la semangat aku gi sekolah
untuk berbakti kepada nusa dan negara tp akhirnya hampeh kerna tiada sorang pn bdk yang datang........haih nak jd ape ngan bebudak ni.

semalam bkn main semangat kata nak datang, ni bayang pn xde!!
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

2 comments:

da said...

huuu dasat jugak dih, sampai sorang pun tak datang..sampai hati diorang nih! sabar cikgu eriy

eriy said...

biasela dar..budak skrg x cam kita..nk wat kelas kena ikut diorg..mcm2 alasan xmau bljar..kalu ikutkan nk jer 'dera' bebudak tu tp kena pkir akibat plak..cgu skrg xleh berkasar nga budak nati diorg report..habisla..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers