kronologi BTN

Pada hari Khamis(12.07.07),aku d kehendaki menghadiri kursus BTN,Kuala Lipis,Pahang utk melayakkan aku sah jawatan sbg PPPS..kalu ikutkan malas jer aku nk g sb lasak gak..ini kali ke3 aku mengikuti kursus ini..dulu masa remaja Bina Semangat..loni Bina Negara..so,pening sket la..spjng aku berkursus boleh d katakan BEST sb dpt jurultih yg sporting..fasilitator yg hebat(kebnyakannya dr Parlimen)..aktiviti yg menyeronokkan...byk juga informasi ttg negara aku perolehi drp kursus ni...daripada tak tahu mende jd tahu blako...best!aku dh ler kurang bab2 sejarah Malaysia ni..g kursus ni br ler aku tahu..itulah kelebihan menyertai kusus ni....aku juga d tawarkan menjadi sahabat BTN..fasi aku yg offer soh isi borang..eee..aku bukan berminat sgt mende gini..bleh d katakan kumpulan ku antara yg terhebat berhujah dgn fasi...xsangka..hehe selama 5 hari ku d sana..byk pglaman yg aku dpt..insyaallah..aku akan guna sbagai panduan hidup ku.....
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers