dua hari d KL


Warta,Bangi,Selangor





pada hari Sabtu yang lepas(28/7/07),aku dan family pergi ke rumah kasmini...
aku bertolak dari rumah tepat jam 3.30ptg...lalu ikut jelebu,N9..sebenarnya aku xpernah pun lalu ikut situ..saje nak try..sebelum sampai,aku singgah makan angin d kajang dan bangi..pusing2 bandar..suami ku ajak round2..sampai rumah kas lebih kurang jam 7 ptg..

sonok bukan main lagi aku..hehe maklumlah..lama dh x jumpa..aku juga call Dar..tp dia xleh join sb dh penat seharian dia berjalan..xper..malam tuu,Amad(hubby Kasmini)ajak kami pergi makan satay Kajang..amad belanja..wahhh..sedapnyer..terima kasih Amad dan Kas..aku dh ler lapar..hehe



lepas tuu..kami balik..aku dah kepenatan..tapi memandangkan lama x jumpa kas,aku bersembang sampai kul4pagi heheeh..macam2 cerita..sedih Dar xder..kalu x kami bertiga galok bercerita hahaha keesokkannye..seawal Subuh aku bangun..excited nak g jalan nga kas sambil bershopping..tepat kul 9pg(ahad-29/7/07)kami ke Plaza Lowyat untuk melihat PC..then,kami berjalan2 dan singgah makan d The Chicken Rice Shop,Berjaya Time Square..suamiku plak yang belanja..tapi masa ni Dar x dapat join gak sb dia ade hal...aku call Dar suruh join skali..alhamdulillah kami bertiga daptler bershopping sama-sama..d warta Bangi..sonok giler!!!!macam budak2 skoloh jer aku rasa...hehe
then aku bertolak pulang pada jam 6ptg..balik ikut highway..sambil2 makan angin..tepat jam 12 mlm aku sampai Bera..huuh..penat
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers