Hari Jumaat

blog ini memang jarang diupdate,bukan ape aku ni tak reti nak bercerita..tapi kalau aku ade masa bleh ler..hari ini hari jumaat aku balik awal sekolah pukul12 tghri.Biasenyer aku masak hari jumaat sebab masa free byk sket..kalau hari biase aku balik pukul3.30ptg..letih sungguh.tapi xper suamiku pun memahami sebab dia pun seorang cikgu..jadi aku beli jer lauk dekat kantin sekolah..maklumlah masakan di kantin lebih berselera daripada aku masak hehe banyak masa aku di rumah hari ni..aku mengambil masa terluang ni utk mengemas rumah dan membasuh baju(ade air nii)... Alhamdulillah..minggu ni takde sangat masalah air..blehla aku membuat kerja2 rumah.sebelum ni..teruk sangat masalah air..cuba bayangkan tak de air sebulan..semua air tangki dah takde,air paip dekat2 felda lain pun takder..dah ler bulan puasa..nak masak,membasuh,mandi,anak lagi...terseksa rasa.kawan2 aku report JBA dah berpuluh2 kali..siap masuk paper dan TV lagi..hingga YB Pahang datang sendiri baru bertindak..kalau tidak entah biler ade air nii..aku ingat tahun depan nak pindah area Kerayong dekat nga Triang..ok sket.baru ni aku dalam proses membeli rumah area situ tp lambat lagi siap..maybe hujung tahu kot sb sekarang dalam proses pembinaan..oklah,itulah dulu celoteh aku hari ini..selamat bercuti di hujung minggu!
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers