Rompin Beach Resort

destinasi aku hujung minggu baru-baru ni di Rompin Beach Resort..dekat jer nga umah aku lebih kurang 2jam setengah..sejak aku duk Pahang ni,first time aku g rompin tapi abang aku dah pergi dah..aku ambik kesempatan ni untuk berehat2 sambil makan angin..pukul 3ptg aku check-in..satu malam jer duk sana..tak puas rasa..haziq paling suka main kolam..dahler kolam depan bilik aku...terpaksa la layan anak kesayangan aku nii...kalau tak nangis dia.Dekat satu jam aku rendam haziq dalam kolam tp tak juga nangis..siap nak tido situ lg..hehe
di bawah ni antara gamba2 haziq, ummi n papa...kalau nak tengok lagi sila ke eriy`s flickr.


~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers