Rumah terbuka

hai..selamat datang ke laman web eriy ni..lama benar dah tak update laman aku nii..malas btul aku nak tulis hehe dah dekat sebulan dah..tapi aku masih ada di sini..hari ni 24-10-2007..aku cuti sempena hari Keputeraan Sultan Pahang..bleh rehat kejap..hari ni ade rumah terbuka kat sekolah aku..selamat hari raya..raya sebulan wei!lamanye tapi kuih raya umah aku dah lama habis..aku yang prabis kan hehe sambil2 gi jalan raya aku singgah umah kawan aku kat jengka 8 utk beraya..jadi dua tempat aku gi raya hari ni..kenyang.aku tak masak pun hari ni..hehe kalau nak citer pasal raya ni,aku ingat nak buat rumah terbuka tapi memandangkan takde orang yang nak tolong susah sket la..tahun2 lepas aku buat rumah terbuka sebab adik aku yang tolong..tahun ni xde dah..
~pasang tv tgk otromen, lps baca harap komen~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Sekarang terdapat orang dalam talian...time kasih kerana melayari!! hits

Usia Blog Ummie eriey...

Daisypath Friendship tickers